Europejski Tydzień Szczepień: Podsumowanie Działań Propagandowych

Tydzień Szczepień

Europejski Tydzień Szczepień, którego od lat używamy jako przykrywki do konsolidacji działań niszczących środowisko alt-med, w tym roku okazał się wyjątkowym sukcesem. Ponownie zatriumfowała wyznawana przez nas idea zamkniętego umysłu, a podżegacze nawołujący społeczeństwo do przebudzenia się będą musieli na nie jeszcze sporo poczekać. W ostatnich dniach udało nam się bowiem omamić rekordową liczbę niczego nieświadomych Polaków.

Dzień zwycięstwa

Na przekór chronologii, warto zacząć tę relację od wydarzenia najbardziej radosnego: W zeszły poniedziałek, 29 kwietnia 2019, w przedostatni dzień Tygodnia Szczepień, zadaliśmy decydujące uderzenie. Działająca na nasze zlecenie prokuratura dokonała szturmu na zlokalizowane w Rzeszowie altmedyczne królestwo Pana Jerzego Z. i przechwyciła znajdujące się tam suplementy.
Już w kilka dni po zaatakowaniu naszego przeciwnika, firma odnotowała znaczące wzrosty finansowe i spotkała się z entuzjazjmem inwestorów. Wzrosło również zainteresowanie odzieżą propagandową Big Pharma Shillwear, dzięki której konsumenci dobrowolnie przyczyniają się do rozsiewania naszej dezinformacji.

Działania w Internecie

Od początku tygodnia, nasi zaufani trolle, wśród których prym wiodą tzw. blogerzy pronaukowi i studenci medycny, wypuścili do Internetu imponującą ilość obrazków znieważających naszych przeciwników. Jak podaje Instytut IDzD, łączny zasięg tych obrazków mógł wynosić nawet 8 000 000 odbiorców. Jest to bardzo korzystny wskaźnik, liczymy jednak, że w przyszłym roku zdołamy osiągnąć wielokrotność tej liczby.

Optymistyczne prognozy

Według oficjalnych prognoz Działu Propagandy Big Pharma Poland, ofiarą naszych kłamstw w pierwszych dwóch kwartałach 2020 roku może paść nawet 98,5% populacji Polski. Będzie to związane z wprowadzeniem forsowanej przez nas od dawna infrastruktury 5G, której oddziaływanie nie tylko bezpośrednio wyniszczy zdrowie Polaków, ale również umożliwi nam wydajniejszą kontrolę ich umysłów poprzez standardowo wszczepiane chipy i wewnątrzmózgowe nanoboty.


Istnieje w naszej firmie powiedzenie: nie ma spraw niewykonalnych. Są tylko zbyt niskie łapówki.

Nie tylko Europa

Nie można pominąć również znaczącego sukcesu, którzy osiągneli nasi agenci zza Wielkiej Wody. Nasi lobbyści na stałe powrócili do Białego Domu, a o ich wpływach najlepiej poświadcza nagła zmiana narracji Prezydenta Donalda J. Trumpa, który osobiście zachęcił obywateli Nowego Jorku do szczepień. Liczymy, że mimo licznych zmian nastroju Pana Prezydenta uda nam się utrzymać kontrolę nad jego gabinetem.